dimarts, 22 d’abril del 2014

SALA D'OPERACIONS I ALTRES CASAMENTS NECESSARIS




Ts per Ansmeer a http://www.deviantart.com/



Tardor de focs perennes.
Tu eres la terra.
Tu eres tu.
Única.


:)





SALA D’OPERACIONS 
I ALTRES CASAMENTS NECESSARIS


Construiré un taller
amb les artèries
d’eixos pensaments
enfangats i deformes
que m’emmalalteixen,
sovint quan el buit
okupa i eixampla el dubte.
Allà podré donar forma
als malsons tan presents
entre cotó-en-pèl.
M’esberlaré, seccionaré
el contingut cruent
per ordre, color i dimensió
de tot allò que més em fot.
Amb la professionalitat,
nocturnitat i traïdoria
dels metges que et punxaven
la vacuna al bell mig
de la galta del cul
quan de menuda
esperaves el teu torn a
la fila de l’escola
mentre et preguntaven:
“què has fet hui bonica?”
Després tot serà planer,
quasi llisquívol,
elemental com l’aigua.
Perquè lliurada ja podré
desinfectar-me dels anys
que no he sabut viure,
i tantes altres dèries
impersonals, deixades...!
Hemorràgies internes
que no s’han aturat
a la basarda del fred.
I la nit tot just comença
el seu ball amb la lluna.
I jo em promet casar-me
de blanc amb a mi mateixa.


30/10/14-25/02/14-22/4/14

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)