dijous, 1 de maig del 2014

SURPRAIS... AMB MARTINAH!




"Escriure és..."
Muntatge i edició d'imatge per Martinah




"I ha dos regals que hem d'oferir a la canalla: uns són les arrels i altres les ales."

Anònim



Recordeu: els enllaços tenen un color de font diferent. Bon viatge! ;)




Aproximadament cinc mesos vaig decidir de participar en un grup de facebook "Literatura d'insomni" i la persona que em va obrir les portes a aquesta caterva de talent virtual fou Núria Henrich, coneguda com Martinah al seu bloc. De sobte, trastejant (com m'agrada aquesta paraula!) en aquells amables indrets i sense saber com em vaig veure per un forat llaurant quatre ratlles amb ella per compartir-les amb vosaltres. Intentantàrem definir què és escriure. Reitere, ho intentàrem. 

Amb retard però amb molta alegria per inagurar també una nova secció: "Surprais". On trobarem tot tipus de col·laboracions improvisades o no tan improvisades (de tot ha d'haver!). Un plaer! I no oblideu visitar el seu cau de paraules, original i amb una visió pròpia. Ineluctable fer un tomb com diuen pel nord. Abraçades!




1/5/14

2 comentaris:

  1. Probablement no haguem trobat la definició exacta, ni tan sols aproximada, però... i lo bé que ens ho hem passat?! :-)
    Un plaer, Ari!

    MH

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això sempre, bonica! :D Aquestes cosetes són les que donen vida. :)

      Abraçades gegants! ^^

      Elimina

Digues la teua! :)